Tuesday, June 5, 2012

[isi tempat kosong]

Cuti sem nak habis dah, emm emm emm… Apa yang aku rasa sekarang ni adalah excited ! Maybe sebab dah lama sangat cuti, dua bulan, and and nak jumpa kawan-kawan, teman, ehem okay excitedlah jugak tau, lama tak jumpa. Heew Heeew *gedik --.

[Tapi pada masa yang sama malas -.-]

Cuti kali ni paling sibuklah jugak bagi aku, yelah berbanding cuti cuti lepas. Cuti kali ni pergilah jugak jenjalan, hehehe lepastu duduk hospital 3 hari kot. -.- Ohh, tapi bukan akulah yang sakit, teman nenek aku kene tahan wad tapi Alhamdulillah dah sihat dah J  *teringat ada sorang kawan aku tu terkejut, risau lagi ingatkan aku yang sakit hehehe concern jugak ae kau kat aku ;)

[Jadual kelas belum keluar lagi. Malas -.-]

Jadi apakah azam baruku ? Naaay, takdo pung. Sebab aku tak suka berazam azam sangat, aku lagi suka emm emm *tak tahu nak cakap ayat tu --'

[Aku malas nak packing barang. Malas -.-]

Okay tu je, nak merepek meraban sebelum habih masa untuk guna broadband. dah hampir limit, hew hew hew *so gedik -.-


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'