Thursday, November 3, 2011

Result Macam H.....

"4 November 2011"

Assalamualaikum.

Hari ni, keputusan untuk budak-budak UiTM diploma dah keluar dah. Jadi macam jugak last-last sem, aku sharekan pointer aku so kali ni pun sama nak share jugak. :')

Semester 3 ni aku jatuh, iyeee aku jatuh. Maksudnya jatuh pointer, emmm sedih gila. :(

Aku dapat tengok result malam tadi, through email. Siapa yang follow aku kat twiteer mesti tahulah betapa cuaaaknya aku nak bukak result semalam & tup tup tadaaaa, keluar pun.

Tapi tulaah, macam aku pernah cakap sebelum-sebelum ni, sem 3 ni susah lagi dengan cara belajar aku yang macam haraam aje an, main-main aje lebih, hah asyik nak enjooy aje an, hameeklah. Kira setimpalah jugak dengan cara aku, iyeee dak.?

Doooown gila doe aku malam tadi tapi aku nak say thanks jugak dekat kawan-kawan aku semua yang bagi semangat kat aku, nasihat bagai. semua an, thanks koraang & especially to Sarah Sofiah & Mukhsin (first time ni aku tulis nama kau mohsen) -.-Thanks guys, aku cuba lagi okay next sem. InsyaAllah.

Sem ni aku tak dekan, haaish sedih gila babeng dah ni. Tak tahu nak bagitahu parents aku camne. 

Sedang mencari semangat oh aku seorang yang kalau semangat dah jatuh memang susah nak naik balik so kalau aku ada terbuar korang terkecik hati dalam masa terdekat ni sorry sangat-sangat, aku tengah kecewa ni. Satu aje, jangan cari pasallah kan, hahaha. 

Papai, love u. Muaaaah.

2 comments:

Juwita Kirana said...

kuatkn smgt kwn. aku pun drop n x dekan...

ezzara said...

yeaaah. ni dh kuat sikit dh ni. takpelaaah, sedih kejap. next sem nak study gila babeeng ah camni, hahaha. :')

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'