Sunday, December 18, 2011

kau mengarut!

"lalallala..."

Assalamualaikum.

Cuaca sejuk, sejuk sangat jadi memang kami semua feeling-feeling LONDON lah an walhal dekat Lendu aje. --' takpe, takpe sebut banyak-banyak kali sebab nanti jadi kenyataan so lepasni sebutlah apa koraang nak banyak kali, contooh 'aku nak slim' -___-  poyo.

tuup taap tuup taap, pejam celik pejam celiiiiiikkk pejaaam dah nak habis rasanya an bulan 12, so good bye December. :(  bila dah nak masuk tahun baru ni, mestilah ada yang dah siap-siap pasang niat azam bagai semua an contooh-contoooh 'aku nak slim' -_________-
Lepastu, masuk tahun baru mestilah masuk umur baru jugak an, ye daak. Tahun ni tahun last aku bersama angka belas lepasni takdo dah.. omaaai, sobbs soobs nak tua dah kot bak kata orang tu 'rumah kata pergi, kubur kata mari' seraaam meeh. -____-

sebenarnya aku tak tahu nak buat apa ni, tapi al-maklumlah pelajar yang tak rajin macam aku ni dah tahu ada mas lapang belajarlah ke apa ke an tapi ni tidaak sibuk aje buat benda yang sangat tidak berfaedah. --' dahlaaah, ngantuuuk ni. babai.

kan dah cakap entry ni mengarut, tengook tajuklah. 

*faizeen sedaaap aje tidur, sarah sofiah pun sama sedaap tidur atas katil aku tu. kan dah cakap katil aku tu berhantu, kalau dah tidur mesti susah nak bangun, sedaaap gila tidur. dan aku pulak tengah kelaaaaparan gila. T___T

thanks for the song. sweet sangat awak. hari-harilah saya dengar lagu tu eh. saranghae oppa.  :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'