Friday, January 20, 2012

Away

He leave you, she leave you, they leave you. Who are you with?


Semua manusia dalam dunia, paling tidak akan buat silap secara sengaja mahupun tidak. Tepuk dada tanya diri masing-masing, betul atau tidak. 

Dua tiga hari ni seperti menguji kekuatan aku, diri aku. Macam-macam benda yang terjadi. Fahamilah aku hanya insan biasa, memang tidak lepas dari kesilapan walaupun salah tu sekecil kuman. 

do you know that i miss you?
no
Nak kata tak pujuk, sudah. Nak kata turunkan ego ini, pun sudah. Aku turunkan ego aku, aku buangkan sikap marah aku, aku buang malu aku dan jadi tak tahu malu untuk kau tapi malangnya... Apa salah aku?



Patah tumbuh hilang berganti.



Kalau benar kau sudah ada yang berganti, jagalah dia sebaiknya. Aku cuma mampu mendoakan kebahagiaan kau sebab sayang aku terhadap kau mungkin takkan pernah hilang. 

emm, macam jiwang sikit an post aku kali ni takpelah sekali sekali cuba jadi euuww euuwww ni dalam cintan cintun.

1543, kau tahu apa maknanya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'