Monday, January 9, 2012

....

Assalamualaikum.

Pada 7 dan 8 haribulan Januari yang lalu, saya dan teman-teman saya.... Okay poyo --'
Malaslah nak cerita lebih-lebih nah tengok ajelah ni, bak kata orang biarlah gambar yang bercerita.

Tempat : Kem Permata , Air Paabas Melaka.
(dekat aje an bengkel aku tapi dekaat pun tempat dia cantik. see, melaka best apa siapa kata tak best? meh aku ketuk kepala.)



ni nama bilik kitaorang. kas kas kasturi... 

bilik-bilik


dalam bilik. satu bilik 4 orang. ahli bilik ni ada sarah, nadya dgn safwa.

dalam bilik. siapa yang kenal aku sangat-sangat dapat tahu dah katil aku yang mana.

jalan luar bilik.
makan malam
okay, bukan makan. melantak. --'

fevret! nak main kayak. first ttime ni. 

Add caption
atas tasik. yang depan tu nama dia ain yang belakang tu cha.



Add caption


ni dia jpk disiplin kolej. niena. :)

sebenarnya niena takut-takut ni sebab kayak kitaorang baru lepas kene langgar. heee, sorry niena , ezza tak pandai kawal. :)

               
  
ni ezza. yelah an aku nak jugak ada gambar sendiri jadi terpaksalah buat camnie. malu, malu. --'





aku malu gila gambar ni sebab macam bajet gila muka aku tapi disebabkan pemandangan belakang tu. so abaikan aku.

Konklusinya, bengkel ni oklaah, bestlah jugak sebab mula-mula sumpah aku takde hati nak pergi kem ke bengkel bagai ni semua sebab semuanya gara-gara kem PBSM buduuh tu. Mana taknya dahlah kem pbsm tu 1xt time camping kot (al-maklum saya susah nak keluar pergi kem), lepastu issssh aku rasa nightmare gila baby lah kem tu. Siapa yang pergi mesti sokong aku 100%. 

Sebab tulah aku dah start beranggapan yang kem-kem ke apa ke bagai ni tak best, tapi rupanya jauh panggan dari api bengkel ni dengan kem masa aku part 2 dulu.

Sorry, ni aje koleksi gambar yang ada dalam phone yang lain dekat kamera kolej. Kat sana aku jarang aje amek gambar sebab malas. OKbye.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'