Sunday, April 22, 2012

Yaaaaaw?

Aaaaw! haha, teruk betul sapa orang macamtu --

Apa khabar semua? sihat sihat semua? heee, kita pun sama sihat Alhamdulillah :)

So, budak-budak UiTM diploma yang sama macam kita mesti tengah cuti kan? Cuti ni apa aje koraang buat? *okay lame gila tanya macamni -______-

Takdelah sebenarnnya aku baru aje lepas edit blog ni hah, untuk kali keberapa entaah sepanjang ada blog ni, yelah budak tak kreatif kan apa boleh buat. Lepas dah edit ni aku nak lah jugak menulis, lama gila tak menulis kot *alaah tulis pun berapa kerat aje baca tu pun baca sebab ternampak agaknya aku post link ni. -.-

Okaay jom main share-share aktiviti cuti ni.

First aktiviti masa cuti :

Pergi singapore yang rasanya dah 6 tahun agaknya tak pergi. -.-  banyaak gila dah berubah.


amek gambar. lalalala..

amoi cina ke korea kat belakang aku tu kemain posing...




kapal diangkat.


snap snap. :)  ni nenda kita. thank you nenda bawak kita pusing-pusing, tengook wayang belanja shopping. heee. love you. :) 


singa kecik. heeew heeew. *nampaak tak tudung tu pelik, haha. -.-


Tu antara aktivitinya. Lepastu balik melaka, agak-agak dalam seminggu jadi pelangguk aje aku pun start lah kerja dekat kedai depan. Kedai telefon. Senang aje kerja aku, jaga kedai jual ajelah barang-barang yang orang nak beli. Kerja pun 4 jam aje. haha. jadual aku camni. Masuk pukul 4 petang sampailah pukul 7 lepastu aku tutup sat kedai tu, balik rehat maghrib semua lepastu datang balik pukul 8 jagalah samapai 9 malam. Heeee, kan senang an? :)  Okaaylah daripada aku duduk aje rumah, adalah jugak bendannya nak buat.
Ohh, lepastu aku baru nak amek lesen motor. -___-  lambat an. haha.


Ok dah tu aje lah aku nak cerita, takde pape sangat pun. Nanti rajin kongsilaah apa-apa dengan aku yaaaw. Ok, Assalamualaikum. Peace no war & jangaan mansuhkan PTPTN nanti aku nak study camne.

*penambahan.

ohhh, aku ada benda baru. haha. ini diaaaaa :


haha, amacam? *kalau koraang tahu kenapa aku minat leverpool mesti rasa -______-   agaknya haha. pedulik ah. design logo dia lawa! :P

 

RESULT lagi : 5 HARI. 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'