Monday, March 14, 2011

FEEDBACK

 Assalamualaikum..

3 hari yang lalu, kami warga PBSM terpaksa mengikuti satu perkhemahan sebagai salah satu aktiviti kokurikulum yang telah diwajibkan. JAdi hari ini saya mahu cerita sedikit apa yang berlaku semasa camping tersebut

Ouuh, sebelum itu bagi yang tak tahu camping itu merupakan camping pertama bagi saya.

1. Kami sampai dalam pukul 11 lebey malam sebab bebudak business ada test COsting.
2. Sampai sahaja kami diberi makan malam dan sedikit "ceramah".
3. Night walk sambil tutup mata.
4. Tidur yang tak cukup, khemah kami hampir roboh.. -,-''
4. BAngun awal tapi baek macam tak payah bangun sebab takl tido sangat pun.
5. Mandi satu kali sahaja sepanjang perkhemahan tue pun setelah kita orang masuk paya.. T,T
6. Paya tak best, geli2 je aku rasa.
7. Jalan2 dalam hutan pada pukul 1 pagi lebeym kali nie bukak mata.
8. Semua orang macam zombiee sebab penat dan mood tak tentu pasal, jadi sape2 yang cari pasal dengan
    aku memang nak kena.
9. Tak suka dengan sesetengah budak kat sana, poyo je lebey, bajet giler dan menyampah giler2. Naseb aku
    tahan je kalau tak rasa macam nak sepak diorang semua laju2.. -,-''

That will be my first and last camping trip.

* Tak suka camping sebab ada orang2 yang annoys me.!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'