Monday, March 21, 2011

Puas??♥

 Assalamualaikum and hello..! Perasaan tak aku baru ubah-ubah belog?? Hehehe, sape yang rajin baca perasaanlah kan, sebab aku tengok belog aku antara terburuk aku pernah tengok, yelah aku bukannya pandai sangat pun nak hias-hias ke decorate2 belog ke hape ke. sO, macam aku tengok adalah semangat sikit nak tulis banyak2 cerita. Tajuk belog pun aku dah tukar, siap letak gambar, gambar nie macam fake sikitlah sebab macam kelakar je aku tengok tapi dia kata ok, so aku ok jelah. Siapa dia?? Ouhh, kawan aku.. Ehhehe... Nanti korang semua readers share ajelah apa-apa dengan aku contoh macam apa-apa yang aku boleh tambah-tambah ke, yelah aku blogger baru je kan, tak berapa reti sangat, bak kata pepatah (ok pantun sebenarnya..)

     Buah cempedak di luar pagar,
          Ambil galah tolong jolokkan,
     Saya budak baru belajar,
          Kalau salah tolong tunjukkan.

Awwww, lama sudah tak berpantun.

* Amacam ada beran lawan2 pantun?? ngee... HAHA
* Changes~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'