Friday, August 26, 2011

Menyirap Gila.

AMARAN : entry ini mungkin terlalu personal & emo-emo sikit. terima kasih meluangkan masa untuk membaca.

puiiih. ok, aku tahu yang ni memang salah aku. tapi, hak alah. kenapa? kenapa? kenapa?

ceritanya bermula begini:

broadband tak boleh guna masa kat kolej lagi, masa tu memang dah hak alah lambat sebulan aje kot bayau, kau dah nak potong dah. -.-'''  terpaksa merantau mencari wi-fi yang kelajuannya semput-semput aje, kalau nak laju kene turun bawah. terpaksa juga meminjam broadband kawan baik sebab suka sangat nak mengonline.

hari ni balik rumah. disebabkan rumah tiada wireless, sekali lagi seperti mati kutu seyh. T__T
menghiburkan hati yang duka lara ini (walhal tak sampai satu hari) dengan menonton 3 IDIOTS di lappy kesayangan.

Ok, begini ia terjadi. Kisah sebenarnnya. Perasaan ingin online semakin membuak-buak. dan, dan saya dapat idea untuk menukarkan sim card broadband kepada sim card phone. IDEA GENIUS!

Memulakan operasi. Buka mukabuku sekejap sahaja, untuk tengok notofications tak pun buka twitter lagi. and cepat-cepat disconnet, cabut sim card & check balance.

Baki credit anda : RM 0.13

!#@@#$@%   T_____T

tahu tak, aku baru lepas top up hari tu, tak guna sangat pun credit tu yelah nak message/ call siapa aje an.

sekarang sangat frust. membazir gila & menyirap gila.

kesimpulannya : online tak baik untuk kesihatan & betullah budak-budak ni cakap aku memang tak boleh kalau tak online. benci doe sikap ni.

p/s : aku cuba-cuba masukkan sim card broadband balik & boleh online. Dan kemudiannya baru aku sedar rupanya selama ni aku salah masukkan sim card (masuk terbalik), patutlah tak boleh detect.  T____T
bab. tak pasal-pasal duit aku max*s telan.


Sebelum itu, saya Nur Ezza Binti Mohd Radzwil, MBM 111 3E, berusia 19 tahun, tinggi lebih kurang 160 & berat tak tahu ingin mengucapkan " Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin. Segala salah & silap harap & mohon diampunkan sangat-sangat. Saya manusia & insan yang lemah."

TO A (im hoping u're reading this)

"Harus bagaimana lagi, dan terus begini, dengarkan aku. Cukup sudah kau menghukum
Salahku tetap salahku, benarkan aku berbicara, agar bisa pulih semua. Namun harus sampai bila? Kau kan diam seribu bahasa. Dan memang selalu aku bersalah selalu saja mengabaikanmu. Dan tetapi, itulah aku sedari segala perit yang kau lalui."

Maafkanlah ku tak bisa... Tanpa kamu....

Awak, saya tahu saya salahkan.
143

(akan cuba menghilangkan diri selama seminggu ini.)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'