Friday, September 2, 2011

Mind Torture

'contoh perubahan di blog ini'


Assalamualaikum.

Hah, tengok bukan setakat fesbuk, blogger ni pun mahu baru-baru jugak. Caiyalah. Ok, ni bukan motif sebenar aku menaip ni.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI   ^______^

tahu, lambat nak wish kat sini, kisah pulak. -.-'''  kasaau nau bahasa, tak baik, tak baik. Raya kali ni sama aje rasanya macam raya yang lepas-lepas, yelah pergi rumah atok, nenek, makan-makan, balik kg kat Pontian, Johor, sedara mai datang raya, kawan sekolah saya dtg raya Sara, Syamsia & Mieza (thanks korang) & raya rumah cikgu Dapat duit raya, tapi sikit aje tak sampai serat pun, duit raya habes dah T_T, apalagi hah, online aje kejenya, assignments tak siap, test tapi buku sentuh aje bacanya tidaak. -___-

Tensilah macam ni, rasa kejaaaap gila. Study tapi macam satu haprak pun tak masuk. Macammana ni? Benci!!

Nak mengadu ajelah an, kenapa cuti seminggu aje? Kenapa cuti seminggu tapi kene ada jugak assignments? Kenapa naik cuti ni ada test lepas tu FINAL exam? Kenapa minda saya kene torture macam ni?

Sebab : Awak tu students, ikut ajelah peraturan-peraturan yang telah ditetapkan. T___T

Entah, sebenarnya aku tak tahu nak luah mana isi perut ni, tak tak isi hati ni so gatallah tulis kat sini. Oh, oh Gilalah, tadi aku tengok draft aku kat belog ni bukan main banyak, semuanya tulis separuh, ada tajuk takde isi, ada isi tapi merepek & sekarang aku rasa aku dah kelaut. okbye.

Naik cuti ni kene kuatkan lagi minda, kene kuatkan lagi hati, aku tahu naik ni mesti banyak gila benda yang tak baik, benda yang aku tak suka datang agaknya, pasal apa, pasal aku main rasa-rasa aje ni. Emmm, entahlah.

Tepuk hati tanya betul ke hati kau cakap macamtu, atau kau sekadar berkata-kata. Jauh dah kita ni....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'