Friday, September 2, 2011

this is what we call....

Assalamualaikum...

Ommo. Ommo.

Tiba-tiba kawan saya Sarah Sofiah post link ni Ezza Budak Paling Comeeey! kat wall fesbuk saya. Mula-mula baca macam biasa aje sebab tengah on call dengan A saya. Then, saya baca lagi sebab saya suka baca sesuatu benda tu banyak kali, first baca macam tu saje, second baca baru hayati betul-betul. (siap dengan lagu-lagu bagai, nak menitik air mata tahu tak.!)

Sarah, thankslah babe. Tak pernah-pernah orang nak tulis pasal aku ada jugak akhirnya. Kira kau yang second kot sebab before ni bestie aku Adli Ain Zulaikha pun pernah tulis pasal aku jugak. :)

Oh, kau cakap aku gedik eh? HAHA, well biasalah nak hidup kene gedik. Alaah gedik pun dengan kau jugak weyh, heee... & & aku poyo eh kau cakap? HAHA, alaaah poyo pun dengan korang jugak an, siapa lagi..? ^^

Baca tak apa dia tulis pasal aku? Dia ada cakap masa tu dia pasang lagu jiwang aku nanges an? HAHA, biasalah tu aku. Aku memang macam tu, pernah Sarah bagi lagu UNGU-Cinta Dalam Hati, aku dengar sorang-sorang & aku nangis sorang-sorang. HAHA, gila. Sebab aku ni jenis orang yang suka meletakkan diri sendiri kat sesuatu situasi, contoh aku pernah letakkan diri aku kat situasi sarah, aku paham perit dia macammana.

So, readers nak tahu tak siapa gerangan sarah ni?? Hah, sekarang ni biar cek pulak habaq kat hampa semua.

As she mentioned dalam belog dia, kitaorang start rapat bila, time cuti camtulah an, ha'ah yelaah tu, start contact kat fesbuk at that time dia ada problem & startlah sikit-sikit bagitahu aku lama-lama dah mulalah faham.

Even aku dengan dia kenal kat Lendu, tapi tak tahu kenapa kadang-kadang aku rasa macam dah lama kenaal dia dah. Maybe sebab dia selalu cerita kisah sekolah dia kot aku pulak memang suka gila dengar cerita orang masa sekolah sebab time aku sekolah tak berapa best kot, entah adalah sikit. Dia ni budak pandai weyh, aku mengaku tu. Sebab pernah satu time kat kelas aku dok fokus belajar, dengar lec ajar dia tak berapa pun weyh fokus tapi bila lec tanya soalan amboii kemain lagi dia menjawab. Ciis. =.='''

Dia jugak selalu cakap dia genius, HAHA. Ha'ah memang genius an, baguslah. Gila. -.-'' (jangan risau gila-menggilakan orang dikalangan MBM1113E biasa dah, yang tak tahu jangan berkecil hati). Dia low profile aje orangnya, yang ini saya tabik. Kenapa? Orang-orang yang sekeliling dia mesti tahu punya. :)

Nak tulis apa lagi eh. Oklah, macam yang dirancang dia memang nak amek fast track, tulah mula-mula tu bagilah sokongan jugak an, sebab yelah tapi lama-lama pk macam sedih pun  ada jugak. T__T Yelaaah, sedih weyh kalau hilang kawan ni, I mean dia nak pindah an. Ermm, tapi apakan daya takpelah awak, awak pergi pun untuk berjihad saya rela. :)  Ajja, Ajja Fighting babe! Chaiyook, Chaiyook!!

Sarah Sofiah Hussin. Thanks kawan or should it be sahabat? Kawan, sahabat beza banyak ok. Kau dah pun jadi someone dalam hidup aku ok, so jangan bangga sangat. :'P & nak tahu tak, aku call time tu memang betul, tak tipu pun. :)

Panjang sangat dah ni tulis, oklah daaa, nanti perasaan pulak budak ni, eleeeh. Okbye semua.

p/s : oiit, nama aku Nur Ezza Binti Mohd Radzwil. :)


peah, saya panggil dia peah, takpun ss. :)













1 comment:

sarahsofiahhussin said...

kau pun nak buat gak kan.. nais nais.. hehe.. thanx.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'