Friday, July 6, 2012

Hidup Baru

Waaaah lama tak menulis :D ceeh ceeh excited kemain lagi an. hehehe...

Sekarang dah masuk minggu ke empat dah kat tanah lendu tercinta ni, waaah pejam celik pejam celik dah sebulan kejap aje nanti mesti tuup tuup aje dah finaaal, okay scary -___-

Even dah sebulan dekat sini, tapi aku kadang kadang masih rasa diri aku ni "hilang". Tak tahulah tu ghaibnya ke mana, sesat aje. Bila belajar dalam kelas tak berapa faham (sangat perkara biasa) -.- lepastu bila orang tanya, "macammana sem ni? okay study?" aku macam eerrrmmmmm........ *panjang... HAHA. sorrylah weyh, serius aku tak tahu lagi apa yang aku belajar, al maklumlah saya ni lambat sedikit... Nak study pun tak boleh ramai ramai, susah weyh susah... :/ Tapi sem ni, serius nak pointer tinggi tinggi cemburu tau tengok pointer orang tinggi tinggi, nak nak budak budak yang pakai selimpang *tak sure ejaannya masa anugerah dekan haritu :/ Tapi apakan daya, kalau nak kena usaha lebih sebab diri ni bukannya cerdik sangat...

Kolej. Buat pengetahuan umum, Kolej Tun Kudu masih lagi menjadi tempat tinggalku -__-  Ye, budak budak part 5 ramai dah duduk luarkaan, kita ni aje yang masih di dalam jaga adik adik semua errr... Haha, Menjalankan tugasan katanya, takkan nak tinggalkan walaupun pernah satu masa terasa sangatlah nak tinggalkan semuannya tapi pegang prinsip ni :


"Kalau dah mulakan sesuatu tu, habiskan. Tak kiralah lambat atau cepat, yang penting habiskan..." :)


Jadi kalau dah buat sesuatu tu habiskan, walaupun kadang-kadang membebankan... Aku pun tak sure boleh ke tidak buat... 


Sekarang ni dah bolehlah buat benda sendiri, kena kuat. Aku rasa dah matang dah :) Yelah, dah boleh pergi kelas sendiri, pergi makan sendiri *sekali haritu aje hehehe, sahur sendiri, balik sendiri... Alhamdulillah aku tak nak harapkan orang sangat sebab tak tahu kan masa akan datang macammana. Tapi aku tetap aku. Tu yang pasti :) *tapi kadang kadang berteman jugak :P

*poyo kan? -.-

Ohh, haritu ada budak histeria. Dahlah takde pengalaman macammana nak handle, gelabah aje aku haritu. -__- okbye.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'