Friday, April 3, 2015

Keliru

Aku keliru~~~ Aku keliru~~~ Selalu begitu

Hah gituelaaah, siapa aje tak pernah keliru atau omputeh panggil confius dalam hidup. Semenjak dua menjak nie selalu konpiussss dalam hidup. Macam apa benda yang aku buat sekarang, kenapa aku buat benda ni semua, betul ke salah ke? Ehh banyak bendalah. Macam dulu masa amek diploma aku rasa macam emmmm kenapalah amek business. Lepastue dah habis aku sambung degree in finance. Sampai sekarang aku rasa kenapa aku amek kos nie?!! Nak menyesal pun memanglah boleh aje rasa menyesal tapi lepastue? Takkan nak ulang balik kan  daftar kos lain. Nak habis dah pun. Lepastuee sekarang aku tengah praktikal pulak, aku pun rasa macam kenapa aku kat sinie, apa yang aku buat. Ehhh macam macamlah persoalan. 

Tapi tuelaaah, kadang2 aku pernah aje meluahkan perasaan yang bagi aku mengelirukan aku. Tapi kalau aku cerita dekat Am, mesti kena tegur. Dia cakap aku tak bersyukur -.- Lepastue nasihat, cakap dengan aku ramai lagi yang tak bernasib baik macam kita nie semua. *diam tutup mulut sambung makan* hahahaha

Dahlah, aku banyak lagi nak meluahkan tapi jari aku dah cramp penat nau nak menaip *update guna phone je*

Assalamualaikum readers, next time i talk talk again ehhh hahaha kbye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'