Friday, July 3, 2015

Another New Life

Assalamualaikum

Sekarang tengah kecoh pasal kes suami curang dekat isterinya yang baru kahwin 8 minggu. Likewhat?!! Huh okay bukan ini topiknya, saje nak kepohci sikit lulz.

19th June 2015
End of my indutrial training wuhuuuu, at last. Great experience great lesson i gain sepanjang training dekat sini. U know, working life is not easy man. Sepanjang aku L.I (latihan industri) dekat sini, macam-macam aku belajar. Kesabaran sangatlah penting, pengurusan kena bagus dan paling aku rasa penting teamwork. Huhuhu

25th June 2015
VIVA!

Kau bayangkan, aku ada masa berapa hari aje lepas habis intern. Kena siapkan F.Y.P (final year project) aku lepastue preparation for presentation pulak. Sumpah rasa stress gila ergggg tapi ku gagahkan diriku dan amalkan sikap yang aku selalu buat iaitu kalau stress jangan layan stress tue. Chill. Alhamdulillah, berjaya siapkan semuanya walaupun kena buat corrections lepastue 😂 Tapi yang penting siap 😁 huhuhu

30th June 2015
Finish all my f.y.p and sent it to my advisors. Time nie rasa sedih terharu gembira sikit semua ada. Sedih sebab end of my degree life which at first aku sebenarnya ada rasa menyesal (tak baik sebenarnya sbb keputusam sendiri kahkah) sebab amek Finance, tapi gembira sebab dengan penat lelah akhirnya tamat jugak, dan takdelah teruk sngat result (even tak dean list). Benci benci finance pun boleh lulus kan, cuba kalau sayang? Eh eh

End of my degree life.

Sekarang tengah jobless. Serabut fikir masa depan, tengah gigih dan rajin bukak jobstreet cari kerja sambil baru terhegeh nak ambil lesen kereta (sbb baru dpt kumpul duit lesen). Rasa tak percaya, tapi imilah kehidupan.

I'm ready for this. New life, new experience, new challenges and new environment! Wuhuuu.

Diploma in Business Management UiTM Lendu, Melaka.

BBA (Hons) in Finance UiTM Kampus Bandaraya Melaka.

Seeking for a job, hi there! Hire me! Huhuhu

Assalamualaikum :)

Ni dia f.y.p aku, aku menulis guna phone ni hahaha. Patut nak letak gambar ni dekat tarikh 30 tu  tapi tak reri aihkan. Kalau guna laptop tahulah teman. Okbye.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'