Sunday, December 12, 2010

My First Day??


Assalamualaikum n salam sejahtera kpd anda, kamu, you, kalian n dah start dah merepek, hehe...
Emm, apa first impression korang bile tengok tajuk kat atas tue? Sebenarnya x ade pape sangat pun cuma nak ceritakan je pengalaman aku (ecehh) bawak motor... Hek, (malu2)...
Ok, terus terang cakap aku x pandai bawak motor lagi. Ok, ini perasaan aku:

Masa pegang handle motor : WoooW!! Excitednyer.. Tapi takut jugak (bonceng abah, yelah abah jagalah kot2 jatuh n lagi satu motor baru)

Time nak tekan gear               : Ok, ok Ezza relex2...
Motor bergerak (tapi slow je) : Abah, "kaki tue angkatlah." =,=''' (takut2)
                                                Susah nak balance kan motor tue, so redah jelah...
Time nak corner (patah balik) : Alamak! (tekan brek, turun motor, suruh abah je buat, huhhu)

Kesimpulannya  : Suke2!! Nanti nak bawak ag...

Ok, perkara ini agak memalukan sikit, tapi x pe best ape share nagn korang ( macam lah ramai yg baca, hek)
gambar kt tepi nie ialah plan (planlah sangat kan) perjalanan aku bawak motor. Lawak x? Aku just maen lukis2 je kat paint, haha.. Nak lukis malas nak upload...


* Line biru tue aku bawak, kuning abah bawak
*Korang jgn lah nak gelak lebey2 pulak, tahulah jarak aku bawak motor tue cuma beberapa langkah je, =,='''

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'