Wednesday, December 29, 2010

Saya Anak MAlaysia =)

  Assalamualaikum and salam sejahtera kepada korang seemua... Aku baru je lepas tengok bola, ngee...
Ok, saya  (nak guna sayalah) memang serius langsung x tahu bersukan, x tahu maen sukan =,= and memamg saya tak suka sangat pun nak maen2 sukan nie, eerr memang tak pun..  Tapi tadi an mmg smngat MAlaysia btullah an.. Kite org satu family dok kumpul dpn tv tgok MAlaysia lawan INdonesia dlam piala AFF SUZUKi. And dream comes true, MAlaysia menang!! =) sumpah suke weyh, terharu, seronok. Yelah even kite x mane bole tapi at least bile tgok pasukan negara kite sendiri maen, mmg giler kentanglah an seronok sakan. Aku seperti biasa, habes je game bukak fesbuk update status.. NAk update guna phone, phone aq tue mmg lenbap skit tenet die, so trpaksa tggu abes game, bukan ape happy yg tramat sngat.. haha, semngat x smngat aku?? Ape2 hal pun syabas skuad negara, KEEP IT UP!! Alhandulillah....
  PAling x bleh blah lah an aku nie, excited sesangat an? Tapi ape aku kisah, aku suke... SO, banggalah jadi rakyat MAlaysia. Sebab nie satu kes aku nak citer nie, nape kadang2 aku tengk ada org yg bajet die tue org putihlah, dok overseas lah, eellleehh, mnyampah aku tau, dok kat MAlaysia tapi x nak ngaku, blah lah weyh (marah nie, mmg marah) yelah psaan sangat, aku rasa korang kalau terserempak ngan manusia seperti ini mesti korang pun mnyampah an, btul x? APe2 pun ini hanay pendapat aku je ok, x mau ckap lebey2 sbb aku pun ade jugak kurangnnya.. Ok, see u next post.

* Dpat sorg pemaen bola pun ok jugak an?? ^^
* Aku baru perasaan yg arie nie ag 2 arie nak 2011 n ag 2 arie aq nk kene balik!! barang x kmas ag nie!!!!!
=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'