Wednesday, February 23, 2011

Hati aku, orang tahu ke?

 Hari nie aku rasa hari yang agklah menyakitkan hati aku, tapi tak adalah satu hari suntuk aku saket hati. Sebab aku saket hati

*Ada koku, aku memang tak suka pergi koku
*Ada budak yang giler perasaan bagus, perggh kau pikir kau tue bagus sangta ke weyh? Menyampah doe aku tengok, ok cukup-cukup, benda dah lalu -,-
* Bosan and penat time koku
* Hari nie banyak kerja, antaranya ada hw nak kena hantar esok, dah siap tapi cincai je keje aku, -,-
Pastue besok malam ada test, yeaaahh! -,- Test ECO pulak tue kan, ok study pun macam apa je, -,-
Pastue besok ada hafazan, and aku tak hafal betul-betul lagi dan ok tak tahulah macam mana besok. -,-
Lepas tue, hati aku saket sebab saketlah. bodo (kan dah keluar, nie tandanya memang aku tengah saket hati, ada faham?) saket sebab, saket sebab, sebab lantaklah.
Dengar sini, especially kaum hawa, be strong!

* Saket hati lagi saket dari saket fizikal
* Suka hati aku kan, ok memang pun nie aku tengah suka hati.
* Sorry entry yang agak menyaketkan dan bodo2...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'