Saturday, February 5, 2011

SAya kena TAg... =)

 ASsalamualaikum dan mesti pelik kan, sebab baru je tulis nak tulis lagi, haiih, ok bukan apa tapi sebab aku kena tag dengan kawan aku, BEstie aku ADli Ain Zulaikha (kliklah) and die tag nie untuk aku ceritalah apa-apa pasal diri aku but in alphabet, hehe.. BEfore nie pun aku ada tulis pasal diri aku kat sini (again, kliklah kalau nak tahu) SO, orang dah tag jomlah kita buat, hehe...

Assalamualaikum pembuka bicara
Be yourself do not copy cat
Cinta, yes kepada Allah, Rasul, Agama, Keluarga and Rakan2 and "kawan"
Diamlah!! (favourite quatation)
Ezza my femes name (yelah tue)
Family is important to me
Gigi saya berlapis, =,='''
Harapan saya tinggi sangat
Inilah diri saya
Just for fun maybe,hehe, title blog saya
Ketawa memang hobby
Love makes me happy and do not dissapointed me
Melaka tempat saya dibesarkan
Nur nama awal saya (NUR EZZA)
Open minded, me? sometimes maybe

People are people, and sometimes we change our minds. (TAylor Swift-BReathe)
Questions??? =)

Rude, yupp i can be if you mess up with me
Sunbunga92.blogspot.com
Teluk Intan, PErak tempat saya dilahirkan
Umur saya dah nak masuk 19 tahun
Very-very happy person and I tak sombung tau,^^
Well, don't judge me if you never be with me
X-ray my heart, and you will know who i am
You make my heart to dupdapdupdap,hehe,you know it
Zzzzzz, saya suka especially waktu petang

BAEklah kawan, saya dah pun buat and saya rasa kelakar pulak.. *malu2
ada certain huruf yang macam tak kena aje kan, tak apelah janji dah buat.
SAya tak tahu mahu tag sape sebab hehe, tapi macam inilah sape2 yang follow belog saya and selalu baca-baca belog ini (eerr,ada ke??) apa kata korang pun buat and ini pun dikira korang kena tag dengan aku lah, ape lagi cepat-cepat buat. HEHehe... sayang semua<3

*MErepek sikitlah, ssooorrryyy... =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'