Thursday, February 3, 2011

 Assalamualaikum dan hello semua! ^^ Sihat, khabar baek? Alhamdulillah.. Saya pulak, biasa-biasa aje (macam ayat kawan akulah pulak -,-) hehe... So, before mahu cerita panjang-panjang lebar, nak wish to all peoples who celebrates CNY, Happy Chinese New YEar... =) Ok,ok mari sambung wa punya entry.. Ouuhh, ye perasaan tak saya dah tukar background? hehe, sesaje je, tukar angen...

PENAT RONDA-RONDA♥
HAHaha (tetibelah pulak gelak) tajuk macamlah TOP sangat walhal tak ada pun TOP nyer, just nak cakap hari saya penat sangat, pergi Jaya Jusco (teman my brother, ada hal sikit) then naek bus. Lepastue, kelilng JJ bajet nak cari McD pastue macam tak jumpe (ada ke McD kat JJ?? =,=''') so apa lagi pusing balik pergi KFC and take away je ='(  (Ok, tak faham nape aku cerita bende ini??)

CERITA SEBENAR..

BABak 1
: KAmi (my brother and me) pergi ke tempat tunggu bus di depan taman. PEnat menunggu, and yeeaahh bus! KAmi and beberapa orang di ditu pun apa lagi berdiri and the best things ever, that bus tak stop pun =.=''' tetapi berlalu pergi (d***) Keadaan bus itu : MAcam sardine, giler pack weyh, and the BEST things ever, penuh dengan errr, korang tahu-tahu jelah.. =,='''

BAbak 2
: Keep waiting for the next bus, and yeaaahhh again! =,=''' amek kau 2 bus skali die bagi daah.. And the first bus bukan untuk kami, bus express to SIngapore (melainkan anda beli tiket) and the second bus memang untuk kami and the giler-giler BEST things ever, that bus sekali lagi tak stop pun! And again (D*** and S***)... Sekali lagi tengok keadaan bus itu, pack macam sardine jugak! Anda tahu penuh dengan orang ape kan.. =) or supposed to be -________-

BAbak 3
: BAeklah, tunggu punya tunggu punya tunggu (kalau mandi pun memang giler-giler sempat, boleh maen-maen air lagi tue) akhirnya bus yang ketiga pun sampai dan kami berharap iainya bus yang terakhir! And yeeaaahhh!! (sekali lagi) bus itu pun berhenti tapi keadaan bus itu agak mengecewakan (ayat bajet seyh) sebab full macam kacang dalam tin (asek sardine je, kesian sardine) Dan kami pun berdiri, de celah-celah gigi ehh, celah pintu (PElawok,pelawok,pelawok- budak2 level akulah nie, =,=''')

BAbak 4
: SKip semua part (malas mahu cerita,bosan nanti) kami pun (saya dan adek) pergi ke MElaka CEntral (melaka punya tempat tunggu bus, BUS STATION, contoh kalau kat JB LArkin, kite orang MC) and naek bus, and sekali lagi kenapa kami perlu berdiri? SEnang je, bus penuh... ='(
SEbelum bus nak bertolak macam-macam perangai bebudak nie (Remaja-remaja sekolah), menyanyilah lagu nak best-best, ISabella, Lagu-LAgu jiwang and paling best ada lagu Balik KAmpung.. =,='''
KOrang pk ape? BIau ar (bAhse Melake) dan perjalanan menuju ke destinasi masing2... And saya jumpa kawan lama saya masa di sekolah, amie, lama kot tak jumpe die, die maseh chantek macam dulu, =)
and kepada bebudak yg kenal kalau-kalau korang baca (macamlah korang baca) blog nie, die kirim salam tau.

BAeklah, sekian sahaja hasil penulisan daripada saya Nur Ezza Binti Mohd RAdzwil♥

SEkali sekala promote muka,haha... AMacam laporan? Ok tak?
* Aku tak tahu nape ayat aku poyos-poyos malam nie? haaaaiiiihhhh... -______________-
* Soorry kalau terguna bahase yang agak kurang menyenagkan, and perasaan tak kalau mencarut (aku tak buat eh,=,='') dalam bahse English effect die kurang sikit, sebabbb....... 

2 comments:

Muhammad Zaiasraf bin Zainurin said...

whoa...lawa la kau..

ezzara said...

haha... manyaklah... biase ajelah...
*malu2... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'