Sunday, February 13, 2011

Komen

Assalamualaikum dan hello semua.  Ok, call me lambat, behind the time or apa-apa sahajalah tapi beberapa malamyang lepas barulah dapat tengok dengan sendirinya cerita “Hantu Kak Limah Balik Rumah” =,=’’
Tak kisahlah lambat ke apa ke janji dapat tengok ok.  Serius saya cakap, kepada sape-sape yang belum tengok lagi tolonglah I’m begging u (eceh, promote pulak) tengoklah weyh. Tak rugi, tak bosan and yang paling penting bila tengok tue make sure korang faham dengan message-message yang disampaikan. So, apa lagi tengoklah. Cecite, cecite. =)

Entry kedua
Aku nak jadi pengarah so diam and baca je, ada faham?

Tajuk : Hari yang Kelakar
Pelakon utama : E, W and G
Pelakon pembantu : Mak cik bus stop, driver  taxi, driver bus and pelakon extra.

Babak 1
Tiga orang anak gadis berjalan keluar dari kampus. Destinasi tujuan, bus stop. Niat terhenti apabila terlihat sekumpulan pelajar berbaju merah sedang menjalankan tugas masing-masing sambil memegang camera. (ok, aku dah mula bosan so aku akan tulis balik semula) So, korang abaikan je apa aku tulis kat atas tadi and cepat jawab soalan-soalan aku kat bawah nie.

1.Apa perasaan korang kalau taxi yang korang tahan sebenarnya bukan berhenti untuk korang?

2.Apa perasaan korang kalau korang tetiba je lari tak tentu fasal sebab ingat bus nak langgar korang walhal bus tue nak belok je?

3.Apa perasaan korang kalau korang tengah gelak-gelak then salah seorang kawan korang lagi sikit je nak jatuh? (lepastue ada mamat pendang sambil gelak-gelak?)

4.Apa perasaan korang kalau nak pergi ke bus stop tapi bus stop tue penuh dengan budak-budak berbaju merah? (budak-budak LEndu korang mesti tahu siapa diorang)

Baiklah itu sahaja, jelas-jelas and terang tang tang aku tak boleh jadi pengarah or penulis. So, janganlah salahkan pengarahnya sahaja salahkan jugak penulis skrip nya jugak, Hassan Mutalib. LOL

*Sorry. Aku tak tahu apa aku ngarut nie, bhaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'