Tuesday, February 22, 2011

Just A Post♥

 Assalamualaikum and maybe it seems a long time (err, lama ke?) aku tak update blog nie eh. Sorry sikitlah sebab busy sikitlah dengan assigmentnya, test, quiz and bla..bla..bla.. So, tak ada apa-apa yang menarik sangat nak cerita cuma nak bagitau jelah for the first time in my life, i'm going to camping! yeah! ok, should i be excited?? -,- ok, maybe korang yang dekat luar sana mesti cakap aku macam batak sikitlah kan, yelah tak pernah kot pergi camping, yang ada pun pergi khemah ibadah kat sekolah je T,T'''

 So, persiapan, emm ntahlah apa yang ada kat loker tue aku bawak jelah, sebelum nak pergi nie dah banyak cerita dengar, dengan pacatlah, lintahlah, histeria and semuanya, tapi apa yang penting kita doa, minta dekat Allah s.w.t agar kita dilindungi =)

 Dan kalau korang rajin, tekan  link nie hehe... Nielah budak-budak level aku, kita orang buat video khas untuk nik irfan.

 So, tue jelah, nanti kalau ada apa-apa lagi yang menarik saya update ye. bye2

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'