Friday, May 27, 2011

last cuti + thanks semua♥

Assalamualaikum & hai semua. Lama dah tak update belog ni (ayat lama, -,-'''). So, hari ni hari jumaat yang terakhir aku dekat rumah untuk semester break dah. T_T'' sob.sob.. sedey tau, dah nak balik kampus dah, rasa macam tak puas aje cuti ni (ah, biasalah manusia tak pernah puas dalam hidup).

RESULT.
25 may haritu, result untk bebudak UiTM diploma & pra-dip dah pun keluar. Sebenarnya, sebelum aku nak check result hari tu, aku dah tulis satu entry dah untuk aku letak kat belog ni, tapi tulah, tak sempat nak publish pulak, aku pergi simpan. -,-''  ok, ok merepek. Alhamdulillah, result aku semester ni meningkat sikit daripada semester lepas, & aku bersyukur sangat-sangat sebab tak delah memalukan sangat parents kan. Aku nak jugak buat dioarang bangga dengan anak diorang yang degil giler ni -,-'''. So, aku nak ucapkan TERIMA KASIH sangat-sangat dekat first sekali mestilah pensyarah, sebab dah ajar aku, bagi ilmu & paling penting bagi aku PAST semua paper, heeee.. (& again, koku saya B lagi, -,-'''), thanks jugak kepada kawan-kawan, sebab sama-sama belajar buat study groups, ajar aku yang agak lembab ni, thanks kat semua classmates aku,kat sarah & mun, sebab selalu ajak aku study group malam-malam walaupun aku selalu datang lambat, heeeee.. Kat levelmates aku, thanks korang, kita sama-sama pergi library, study sesame, duduk dlm bilik, buat bulatan, belajar, cerita sama-sama. :)  sayang korang tahu tak, semester ni kita buat lagi eh. Kat kawan-kawan yang lain, yang tak ajar aku tapi bagi sokongan, hantar message & im aku kat fb ke, doakan aku berjaya & thanks kepada si dia jugak, sebab sudi jugak nak belajar sama-sama dengan kita ni, thanks awak ajar kita. :)  (haha, poyo ayat) -,-'''

Aku tahu agak poyo sikit kali ni aku tulis, mesti ada kata "alaah, ini pun nak tulis ke?", meh sini meh, cakap depan-depan aku, baru kau tahu siapa aku. Bukan apalah, aku nak cakap terima kasih sebab aku hargai diorang tau, lagi satu ini belog aku kan, so I deserves to write whatever that I want as long as tak sampai menyentuh isu-isu sensitif, because korang pun ada hak jugak, sama ada nak baca ataupun tidak belog ini. & ok, thanks again yaaaaw!

* Tahniah kepada semua yang berjaya, kepada yang dapat DEKAN tu, harap dapat kekalkan, amin InsyaAllah & kepada yang kurang berjaya tu, jangan risau, jangan sedey sebab tak semestinya tak berjaya kali ni, korang tak akan berjaya selamanya. Forget the past, take the past as a lessons. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'