Saturday, July 2, 2011

KEMARUK

Assalamualaikum. Akhirnya dapat jugak update blog aku ni. Yelah sekarang ni mana ada masa sangat nak meluangkan masa depan laptop ni hah, tak macam dulu selalu gila online, ada aje masa lapang online tapi sekarang ni hampeh gilalah. T___T''
Mana taknya sibuk yang teramat sangat, sem 3 ni macam berat gila-gila beban yang kene pikul ni tahu tak. Dengan ASSigmentsnya yang berlambak-lambak, dengan aktiviti-aktiviti, masalah-masalah peribadi lagi (jgn tanya), adoihaii. Rasa macam kalau boleh nak mengeluh, 24/7 aku nak mengeluh. Ini pun ada masa sebab aku kat rumah, kat rumah ajelah masanya ada sikit. Oh, by the way tadi an aku kene marah sebab salah buat air, sobs sobs.
Ok, motif aku update entry kali ni, takde pape saje je nak bagitahu aku update belog, itu aje. Pasal tajuk kat atas tu, sebenarnya takde kene mengena langsung pun, guwa saje-saje aje letak. Kisah pulak aku korang nak marah ke. & nak bagitahu yang tadi aku kene marah sebba salah buat air. Ok, thanks for reading. see u next time. OKTHANKSBYE (tak paham aku ramai guna ayat ni) -,-'''

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'