Thursday, July 21, 2011

tutup kepala

Assalamualaikum.

zaman globilasasi, modernisasi, sarsapilla. -.-''

so, kalau kita tengok sekarang ni dah macam-macam fesyen tudung orang pakai an. kalau dulu pakai sepesen aje, cuma kaler tudung yang lain-lain kot, Tapi sekarang amek kau, banyak jenis, & sekarang orang ramai dah pakai selendang dah. Aku pun ada gak cuba-cuba pakai, hehehe, mula-mula pakai tu, aku tak berapa selesa sikitlah, macam pakai telekung pun ada jugak rasanya -,-''  sebab dahi aku an jendul luas. Jom, tengok-tengok gambar yang aku usha dari abang google & koleksi aku sendiri. :)

GAMBAR SEKADAR HIASAN   :)
(boleh pulak)  -.-'''



selesa bertudung begini. (tudung selalu pakai)   -.-'''







faizeen pernah pakai selendang, waktu dinner, aku pun. & we looks like.... errr...  -.-'''
(tudung fevret kami)





& yeaah, this is me. First time pakai selendang cenggini pergi kelas. so?   -.-'''







mereka chantek, untunglah..  -.-''








mereka mmg totally chentek, so tak kisahlh. ok, ini hana tajima. siapa dia? pergi google, aku tak tahu sngat pun. -.-'''






abg. google derma gambar ni. aku tak paham satu, kenapa ada bonjol2 tu??  -.-''''







banyaknya kain, kalau aku rimas kot.  -.-'''






                                       tapi yang paling best sekali aku tengok ni kot. siapa setuju??

                                                                          
|
|
|
|

|
|
|
|





hai, lawa tak tudung saya?



p/s : as mention early, gambar sekadar hiasan, takde kene mengene dengan yg ada atau yg takde. wa maen2 aje eh, kasi lepas tension, naek cuti ni wa ada manyak gila test ma, wa dekat umah ajelah boleh lepas2 lindu wa sama wa punya belog.
(aku memane aje eh, bukan nak perli ke apa ke. tokkuasa akulah. bhahaha)
-meetings selasa ni kene pakai selendang. camne?  -.-'''




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'