Friday, November 11, 2011

"11.11.11-Jumaat."

Assalamualaikum. 

Hari ni dah hari Jumaat dah, jadi besok Sabtu, lusa Ahad, tulat Senin lepastu sambunglah Selasa, Rabu, Khamis, Jumaat balik & tadaaaa Sabtu. Ada apa dengan Sabtu? Ada cinta, muahaha. --'  Takdelah, kalau diizinkan Allah S.W.T untuk hambanya ini hidup lagi, sabtu ni kena mendaftarlah bebeh balik semula ke kampus tercinta di Lendu, Alor Gajah. Persiapan tu belum lagilah an, sebab macam sebelum-sebelum ni sebelum nak ke kampus tu barulah singgah sana sebentar beli barang-barang.

JAdi.... Naaaaak dekat berakhirlah iyee cuti untuk kita semua? (yang terlibat sahaja)  emmm, pejam celik pejam celik dapaat jugak iyee nak mengharungi 6 minggu cuti, penaaaatnya tak payahlah cakap. Iyeee, iyeee aku tahu mesti ada antara kita ni yang taknak balik langsung Lendu, mesti macam ni kot

"Ada apa dengan Lendu? Issshhh.."

Ceeeh, ada apa eh. Hah, ada macam-macam. Ilmu yang inging dicurahkan. --''  Jangaanlah macamtu iyeee, nak tak nak kita kena bersyukur jugak kat mana-mana pun kita semua ni berada. Cuba bayangkan ada orang lain yang bijak pandai tapi disebabkan ada sesuatu ke yang menghalang diorang nak belajar, tak ke sedih? Jadi, say Alhamdulillah thank you Allah.  :)  *emmm, aku pun kadang-kadang jadi alpa dengan diri sendiri. 

Tapi tulah tu kan, dah nak habis dah cuti ni? emmm... *muka sedih.  HAH? Ezza jangan nak mengade sedih pulak an, dusssh dusssh. --''   Kemain masa cuti nak balik an, tapi iyelaah aku memang nak balik sana jugak, nak mulakan azam baru. Iyelaah, sejak jatuh masa sem lepas ni an, aku aku aku.......  *takpelah, biar aku aje yang tahu. --''

Sebenaarnya entaah, aku pun tak tahu sangat apa aku merepek ni cuma nak bagitahu perkembangan aku ajelah an, ceeeeh bajet retis. -_________-

Oklah, ambil ini sebagai santapan untuk koraaang semua. Naaaah. :)


Ni gambar semalam, sekian lama akhirnya dapat jugak aku jenjalan an. T___T ahaaah, jumpa schoolmates semua, seroonok dengan korang semua semalam. InsyaAllah ada rezeki nanti kita semua jumpalah lagi weyh, buat reunion jom! :)

*semalam karok, maaf. suaraa guwa tak sampailah. memalukan. HAHA nasib pakai mic yg bengong tu, budu. --''




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'