Monday, November 21, 2011

random 2

"Menuntut ilmu biarlah sampai ke negara China."

Assalamualaikum.

Fuuuh, fuuuh, *kibas-kibas tangan. Ohooooi, lama jugak eh tak menulis ni, eheeem al maklumlam semenjak tamat semester break sabtu lepas ni bz lah sikit an gaya hidup ni, dah tak boleh membongkang tidur sesuka hati T___T  banguun pagi  :D <--- lebar senyuman.

Sebelum apa-apa, cek nak ucap TAHNIAH kepada team bola sepak Malaysia yang berjaya MENUMPASKAN team bola sepak Indonesia semalam. (YES! HAHAHA.) kejaam aku --'
Ya Allah, gembiranya hati ni tengok depa berjaya dok pertahankan emas semalam. :')   *terharu   --'

p/s : boleh tahan gak eh pemain-pemain bawah 23 ni. maksud aku boleh tahan tu faham-faham ajelah an. ok gataai. --'


Faizeen and me.
*sebelum bola start, makanan belum sampai apa lagi inilah org perempuan. iyeee dak? heeee.

Pejam pelik, pejam pelik <---- Ameer cakap  -..-  dah hari kedua dah kelas start, kelas semua oklah kot buat masa ni, pensyarah semua okay aje (mudah-mudahan). 

Ok dahlah, rasa macam nak tidur kejaaap aje kejaaap sebab kelas aku lepas ni pukul 2.30ptg, terbaaaek an kelas 8.30 pg lepastu 2.30ptg. 

naaaah, tak tahu nak buat apa. bye.


hai. ini abah saya. itu yg pakai tudung tu kembar saya. -..-  tipu je.



dah mula rindu dah ni. :'(




ni adik aku ni, emmm bolehlah sikit-sikit rindu. -..-

Saje aje aku pergi tesco semata nak luangkan masa dengan abah before diorang balik, ahaaai gedik punya anak an. Heew heeew.

*semoga dapat balik minggu ni. sakit tengkuk ni takde bantal, gigil takde selimut. --'



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'