Saturday, November 5, 2011

random

Assalamualaikum.

Sekarang aku tengah bosan tak tahu nak buat apa, so aku nak menyemak tulis-tulis kat sini. Kisah? Lantak. :P

Jom main game nak? Tapi aku pun tak tahu nak main game apa, tak pandai nak create game. Oh yea, aku ada masuk contest MILOCans, contest tu kita kena create sukan yang berdasarkan idea sendiri dan malangnya tak menang pun. -.-'  Penat aje fikir idea (bajet) mencipta sukan-sukan yang bagus tapi itulah agaknya pihak Milo tahu yang aku ni seorang yang tidak aktif bersukan jadi rasanya lebih bagus lagi dia bagi hadiah IPad dan wang berapa rat silap ribu kepada mereka yang lagi layak. -_____-''  

Ermm, main game apa eh? Emm. Ada idea tak? Issh, susah takde idea ni. Macammanalah orang yang kerja dekat company-company besar yang kena sentiasa menyumbangkan idea kan? Guwa tabik sama lu lah bro. *angkat tangan tabik.

Dahlah. Okbye. <---- Ramai gila budaak guna ayat ni. -.-

"Saya Nur Ezza ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Haji, kepada mereka yang sedang menunaikan haji selamat menunaikan haji, InsyaAllah satu hari nanti keluarga dan saya akan ke sana, amin Ya Rabbal Alamin. Kepada mereka yang berpuasa hari ini, selamat berbuka. Besok lembu kena korban, Telok Mas korban berapa? Heee, nampak sangat saya penduduk yang 'prihatin'..." --'''

Allah S.W.T tahu apa yang terbaik untuk kita. By the way, hati aku dah baik dah ni, dah tak sedih-sedih lagi pasal result sebab ada satu semangat dah datang balik, semangat nak belajar gila-gila next sem! Jadi, InsyaAllah doakan yang terbaik untuk aku. 

p/s : kurangkan berjalan-jalan sem 4 ni. JANJI DIRI SENDIRI! :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'