Saturday, January 29, 2011

Cutiku Seminggu Je...

Assalamualaikum and happy chinese new year to all yg celebrate perayaan ini yer.. Awal tak? Hehe, sesaje je sebab takut-takut tak sempat ke nak ish. So, sempena CNY nie, UiTM bagi kiteorang cuti selama seminggu yang mana aku rasa seronok and tak seronok.. ^^ hehe..
Sebab-sebabnyer ialah :
1. Cuti seminggu, boleh diconsiderkan sebagai sekejap je (tak puas weyh) and lama (sebab bosan weyh, tak tahu nak buat apa)
2. Cuti yang seminggu je tapi our lecturer thinks that kami cuti selama sebulan T,T, get the hint?? Maksudnyer assigment berlambaklah weyh, tapi tak apa sebab nak study an, nak pandai an, nak DL an, and nak sucess an (banyak sangat nak) -___________-
3. Naek je cuti kami ada sesuatu yang big-big menanti kami semua iaitu TEST. Giler gempak tak weyh?? T,T
(and until now x faham sangat one of the subject yg aku study, macam tteeeettt)
4. Duduk rumah kene buat keje, T,T
5. Cuti nie aku saket lah... Sakit tekak and suara memang rock giler, hilang-hilang, nak jerit-jerit nak nyanyi tak boleh, haha.. Padan muka, degil saket tekak makan ice cream (sooddaaappp!! wafel ice cream kat shheebby) and minum coke (awaklah nie belanja saya, =)... tanks )
6. Feelings saya.. (eh,eh tetibe saya pulak).. yang ini biarlah saya je tahu... teeeeetttt.... =P (poyo)

ok, dah tue je, nanti laen masa saya tulis lagi entry bebanyak ye...

* MAanfaatkan masa cuti anda... =)
* banyak tak aq nanges?? T,T

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'