Monday, January 31, 2011

TKD23♥

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua... Elok-elok, sihat-sihat semua? Bagus Alhamdulillah. Ok, sebelum nak cerita apa kata kita semua doakan keselamatan semua pelajar and rakyat Malaysia yang sekarang berada di Mesir, yelah sekarang dekat sana ada rusuhan. Dan jugak untuk rakyat MAlaysia yang kini sedang menghadapi bah (banjir), Melaka pun kena jugak, kat ALor gajah pulak tue an, sekarang pun aku ngah pikir2 balik ke tak LEndu nie?? -_______-  Semoga kalian semua dilindungi oleh Yang Maha Kuasa, Allah S.W.T. Amin...

 Hari nie. sesaje je gatal-gatal nak menaip sebab, sebab suka atielah. =) ok, ok ngarut sudah.. Sebelum nie aku ada cerita-cerita pasal kelaslah, sekolahlah kan, tapi kali nie nak cerita pasal level =). Mesti yang tak tahu tue cakap aku merepek, yelah ape bende cerita pasal level?? Ok, seperti kalian tahu (eceh, skema ayat) aku kan duduk kat kolej (lebih kurang hostel, bukan tempat study ok) so, dalam satu kolej tue dibahagikan lah setiap orang floor masing-masing, dan alah lebih kurang macam hotel. =) Tak faham?? Fahamkan.. =)

Ok, selain kat bilik, budak-budak level pun antara BESTIE untuk aku kat UiTm nie, yelah mana tak nyer selalu je (almost) 24 hours (eeerrr, tolak klass, and bende-bende yang tak sepatutnya) dengan diorang nie jugaklah aku lepak-lepak, berbual, gossip (hehe, well kaum hawa, ngeee) makan pun same-same tau, hah jangan maen-maen. Tapi biasanya kitaorang cuma lepak-lepak sesame baya jelah, part 2 je, part yang laen tak berapalah nak join sangat, sebab masing-masing sibuk kot. =)

  So, nak aku kenalkan tak nama-nama diorang?? hehe, sebenarnya malas nak type, hehe, tapi maybe aku just letak gambar-gambar sebab gambar lagi best, tulis bukannya best sangat kan?? (ke, aku je yang perasaan) haha, lantaklah.. Ok, nah amek gambar nie, tengok...

HEHe, nie gambar tahun nie, yang pakai baju melayu tue dikir barat and baju kurung pulak nasyid... =)
(FrOM LEft : Wanie, ANne, Ghassy, Me and WAwa)

Nie gambar waktu first sem masuk sini, kitaorang budak-budak part 1 kena buat cheerr... =)
(RAmai sangat nak letak nama, hehe.. LEVELMATE)

Yang nie budak-budak nie tengah tengok 3 ahli level die (wanie, popeye "zatie" and aku!! haha, =,='' join tun kudu masuk dikir barat)
(From RIGht : Anness, Piqa, Opie, FAizeen,Mira, Pija and WAwa.. 2 org lagi tue kawan diorg,hehe.. x knal)

 Macam-macam perangailah kitaorang nie semua, biasalah an. ANd kalau nak tahu level kitaorang nie memang bising giler, riuh lah katakan, hehe, biasalah kami.. =) MAen slidinglah (luncur bedak, =,='''), maen air (girls (bajet speaking, -____-), tahu2 jelah an) and macam-macam lah kot. APE-ape hal pun seronok, sebab selain kelas dengan levelmate pun rapat jugak, hehe... =)

 Oklah, sebenarnya aku tak ada banyak sangat gambar, kalau ada pun gambar tue tak boleh kot nak letak-letak kat sini, hehe... LAgipun aku maen cilok je gambar nie so thanks ghassy, aku amek gambar nie kat fesbuk kau, hope u don't mind.. hehe, =) smile syunk!
APe-ape pun thanks semua, sebab kite happy duduk dlm satu level dan sampai bile-bila pun kita still frends forever yep.. =)

* HEhehe, TKD23.. <3






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'