Sunday, January 16, 2011

Dikir BArat...

 Assalamualaikun dan hello semua, amacam hari nie? Ok-ok je kan. KAlau adA Masalah jangan stress-stress jangan tension ok, cuba selesaikan, InsyaAllah boleh selesai punya.. (MAcam lagu kat blog aku, TRouble Is A Frend)

 Tengok tajuk entry kan, mesti tertanya-tanya kenapa aku tulis pasal dikir barat, sebab apa, sebab aku masuk dikir barat, walaweyh, haha.. (Mesti kawan-kawan aku yang kenal aku terkezut kan??) HAah, betullah aku masuk dikir barat, tapi jadi yang tepuk-tepuk tangan tue (aku tak tahu namanyer, sape org kelantan?? kecek cepat kat sini, hehe)

 So, wish me gud luck untuk petang nie, pertandingan antara kolej-kolej di UiTM nie, huhu, cuak-cuak, step pun ada gak yang gagap lagi, lirik lagu pun tak berapa nak ingat, macam aku penah cakap kat sini aku memang jenis yang susah sikit nak hafal lirik-lirik lagu nie, huhu.. Dah naseb badan..

 Ok, mahu end kan entry nie, apa-apa hal pun tanks sebab sudi untuk luangkan masa (ayat skema je.. =,=)
hehe, ok, bye-bye, assalamualaikum..

* Saket tangan sebab kene tepuk kuat-kuat, huhu...
* Seronok nyanyi-nyanyi ramai-ramai sambil kecek kelantae.. huhu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'