Wednesday, January 5, 2011

SAd~

 Listening to TAylor Swift's song~Breathe...

ASsalamualaikum and hey guys.. Sihat, happy, ceria? Atau sedey? Feelings, macam-macam kan, biasalah manusia, kalau tak ada perasaan tue namanya errr, agak pelik dan memang peliklah, nggeee...

And we know it's never simple,
Never easy.
Never a clean break, no one here to save me.
You're the only thing I know like the back of my hand,
And I can't,
Breathe,
Without you,
But I have to,
Breathe,
Without you,
But I have to.

Sebab lirik nie lah aku macam tertarik dengan lagu nie dan aku akan dengar lagu nie bila aku rasa sedey, bosan dan bila aku rasa nak touching2 ke. Kenapa? Sebab lagu nie cam agak-agak sadis bagi aku dan aku suka. Kalau sedey aku akan cuba kawal perasaan aku bila depan orang tapi kalau sorang2 camnie memang aku nanges, sebab best dapat luahkan apa yang kita rasa.. (Alamak, roomate dah balik tak boleh nanges, hehe) Tak apelah nanti aku cuba happykan diri aku, tapi boleh ke happykan diri kalau dah sedey? Ntahlah kan, sebab bagi aku susah sikit. Sebab tue aku tulis kat blog aku apa yang aku rasa sebab macam nie je salah satu cara yang aku suka nak buat, sebelum nie aku akan tulis kat kertas apa yang aku rasa dan kertas tue tengoklah aku simpan atau buang, sebab aku tak tahu nak cakap kat orang, sebab aku lebih suka simpan. HArap-harap lepas aku tulis nie hati aku oklah sikit. (Dah masuk brapa kali dah aku ulang lagu nie,hehe) Ok, sekadar nak jenguk-jenguk blog nie jugak dan sekadar nak tulis-tulis, jumpa lagi korang, bye..

* And I can't, Breathe, Without you, But I have to, Breathe, Without you, But I have to.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'