Monday, January 3, 2011

Kembali MEnuntut Ilmu

 Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.. SIhat, bagus Alhamdulillah. TAdi pagi bermulalah first lesson aku untuk semester dua. PErasaan? Emm, ok-ok jelah. TApi serius aku cakap yang aku gila-gila nak balik rumah yang teramat sangat, HOmesick babe!! TAk tahu kenapa tapi gila nak balik rumah sekarang. :(
Tapi apa nak buatkan, kita datang sini nak study, nak dapatkan ilmu, nak berjaya, nak tolong family.. Ezza kau BOleh!!!!  ( I hope i can... )
 MAri kita cerita apa terjadi kat aku dalam first day nak? ngeee... BAeklah arie pertam aje dah agak "malang"sikit bagi aku, sebabnya aku punya mangga loker rosak!!  SAngat tteeettt.... MEmang geram giler. Dahlah orang nak pergi kelas untuk arie pertama, lepastue dahlah ngah sedey sebab nak balik rumah, die pulak buat hal. NGek Ngok!!!
 TAdi first class aku ialah microeconomic, apa tue?? Teet... SEbenarnya aku langsung tak ada basic tapi tak apa belajar jelah nanti lama-lama dah tahu, boleh jadi pandai and mana tahu boleh jadi minat, :) TApi ada kira-kira pulak tue-______________- ( SAya TAk suka CAlculations Ok!! ) Lepas tue, suasana dalam kelas tue sedikit ( rasa-rasanya banyak) berubah. KElas telah menjadi sikit ( daripada 32 org jadi 26 org, tak ke ?? ) lepas tue aku rasa macam aku kat sekolah perempuan lah pulak tadi, mana tak nya, yang tinggal cuma seorang je lelaki dalam kelas tue....TApi tak apelah lah kan, nak belajar so kalau kita di"campak" kan kat mana-mana tempat pun untuk kita menuntut ilmu, rasa-rasanya janganlah kita nak merungut ke apa ke kan, sebab "Menuntut Ilmu Biarlah Sampai Ke Negara China"
 Oklah, nie je nak cakap, nanti kau rajin aku tulis lagi merepek-repek and panjang-panjang yer... SEkarang macam tak ada mood sangatlah.. Ok, SElamat Berjuang, LOve You!!! :)

* HAppy Mood, datanglah segera, plez, plez, plez....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my little tortoise *cuba pegang tortoise tu (guna cursor lah) --'